Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 1 Głosów - 5 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
JAzda po pijaku, po alkoholu - jak się bronić? lista adwokatów
09-13-2014, (Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-15-2016 przez lucas11.)
Post: #11
RE: JAzda po pijaku, po alkoholu - jak się bronić? lista adwokatów
Mi sprawę robił adwokat z Warszawy http://www.sprawy-karne-warszawa.pl - polecam temat ma obcykany
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
09-17-2014,
Post: #12
RE: JAzda po pijaku, po alkoholu - jak się bronić? lista adwokatów
to samo pytanie - ale potrzeba namiary na adwokata z legnicy?
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
12-03-2014, (Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-26-2015 przez Develop.)
Post: #13
RE: JAzda po pijaku, po alkoholu - jak się bronić? lista adwokatów
W Legnicy niestety nie mam namiarów ale we Wrocławiu w tym temacie możesz się zgłosić do adw. Pawła Borowskiego - http://krajowyrejestrprawnikow.pl/catalo...l-borowski tutaj masz też jego bloga na tematy spraw karnych związanych z jazdą samochodem po alkoholu itp http://www.adwokat-prawo-karne.info/
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
12-09-2014,
Post: #14
RE: JAzda po pijaku, po alkoholu - jak się bronić? lista adwokatów
W Legnicy jest też bardzo dobra Dagmara Biedroń - prowadzi sporo takich spraw
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
09-27-2016,
Post: #15
RE: JAzda po pijaku, po alkoholu - jak się bronić? lista adwokatów
Odnośnie Warszawy to ten adw. Sosnowski robił komuś sprawę? brat mojej dziewczyny ma poważny problem alkohol, narkotyki, ucieczka przed policją słowem komplet. Chcę im pomóc i wynająć kogoś dobrego żeby chociaż kara była niska jak to możliwe
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
04-21-2018,
Post: #16
RE: JAzda po pijaku, po alkoholu - jak się bronić? lista adwokatów
Podpinam się, może ktoś z tego wątku coś podpowie o dobrym karniście z Warszawy?
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
04-21-2018,
Post: #17
RE: JAzda po pijaku, po alkoholu - jak się bronić? lista adwokatów
Witam. Dotychczas bylem normalnym dobrym czlowiekiem lecz w pewnym momencie pogubilem sie w swoim zyciu. 29 grudnia prowadzilem pojazd i uderzylem w barierke i znak drogowy. Nikomu nic sie nie stalo. Auto odstawilem obok na parking. Do domu odwiozla mnie siostra a tam juz czekala Policja- reszta juz wiadomo komisariat itp w wydychanym mialem 0,98 mg :/ zmoczylem dupe na maksa. Czy ktos madry moze cos doradzic? Kontaktuje sie z urzedem by naprawic uszkodzony znak i barierke( lekko przechylona wiec szkody zerowe) robie to sam od siebie. Czy jest mozliwosc ze wyrok bedzie lzejszy? Tylko nie piszcie ze powinienem isc do puchy ze kryminal jak mozna jezdzic itp popelnilem duzy blad zaluje tego okropnie.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
04-21-2018,
Post: #18
RE: JAzda po pijaku, po alkoholu - jak się bronić? lista adwokatów
Prawko na min 3 lata, ale przy takim pomiarze to bardziej 4. 5000 świadczenia pieniężnego plus w najlepszym przypadku grzywna, ale bardziej realne prace społeczne 6-12 miesięcy lub kara więzienia w zawieszeniu. To będzie lekka kara.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
04-21-2018,
Post: #19
RE: JAzda po pijaku, po alkoholu - jak się bronić? lista adwokatów
Do wiezienia nie pojdziesz. Minimum to niestety 3 lata zakazu prowadzenia pojazdow, do tego 5000 zlotych nawiazki. Do tego spodziewalbym sie kilku miesiecy prac spolecznych i jakies grzywny
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
04-21-2018,
Post: #20
RE: JAzda po pijaku, po alkoholu - jak się bronić? lista adwokatów
Dodam ze mam 31 lat 2 malych dzieci i pracuje na 4 zmiany czesto potrzebuje jezdzic wlasnie z dziecmi i do pracy. Gdyby nie auto to zony bym nie widzial bo i tak czesto w drzwiach sie mijamy. Nawiazalem kontakt z adwokatem - mam nadzieję, że dzięki temu karna będzie niższa ;/
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Kontakt | Forum Wybierz Prawnika | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS